Followers

Road, Street. Ouh, STOP! Do not move! you're crossing the line NUR SYAZANANIE DAMEA got Colonies. LINK please leave your blog URL. Because, your blog will be colonized by NUR SYAZANANIE DAMEA. Thank you.

Wednesday, November 17, 2010

mereka




whoot whoott!
smlm time aku on9 sebelah kaka aku
 aku sibuk ber wall n coment ngn diowg kt FB
tibe2
arif calling aku
wahhh hebadd eni abg
aku wat SELAMBA BADAK jea
malas na angkat kol dye
aihhh! na on9 pon ta senang
n then
dye anta msj
"baby, sombong !"
aku still pandang netbook kesayangan aku
gile jahat aku an
malas na layan
btw, dye panggil baby sbb
dye abg terangkat aku
wahhhh! hebadd ayat etuh
da berangkat selama 3 TAHUN setengah
dpt panngil baby sbb family aku suma pgl aku bby!
n then aku tgk fb 
si sengal uh on9 !
aku kacau lah dye
hahahha
dye ajak webbie
muka sengal etuh owg
aku pon buka ym
dye invite wbbie
aku accept jela
tapi bangang ! dye halakan webbie dye kat dinding
aku wat muka sengal aku mula memuncungkan bibir aku
dye kata aku ta buka webbie
ohhhh
patut lahh
aku tersenyum sowg2
TIBE2 !
kaka aku halakan laptop compaq dye kat muka aku
ngok kau mie
rupanya kwn yang dye knl na tgk muka aku
siakkk menjual muka adik sendiri
rupanya bdak uh satu tarikh lahir ngn aku
17.5
kelakar lah budak uh
tape best lyn diowg
si ZULHILMI n si KEMBAR tarikh lahir
memang mereka suka buad saya ketawa

iLOVEyou
kawan <3



тнαиκƨ ғσя яɛα∂ιиɢ , ∂σит cαρʏ и ραƨтɛ. ℓσʌɛ мσмσ