Followers

Road, Street. Ouh, STOP! Do not move! you're crossing the line NUR SYAZANANIE DAMEA got Colonies. LINK please leave your blog URL. Because, your blog will be colonized by NUR SYAZANANIE DAMEA. Thank you.

Friday, December 24, 2010


semalam aku buad ape ? ouh lupa keje menangis je dgn bie aku
watafak kan ? cinta cinta cinta . okey , aku suda heart broken .
khai , terpaksa kan ? antara hidup dan mati kaw. itu yang kaw ckp . khai aku nie patung ea ? cm babee kann ? kaw wat cm tuh kat aku 
? no miskol no mcj na ckp psl break up . ape tuhh der ? kenapa kaw sanggup buad aku cm tuhh ? sebab ape ? aku nie bodo ea? ta kesa psl hidup dan mati kaw ? knp kaw cm nie ? weyh 7 BULAN bangang ! kaw ta syg ke sengal ? ouhh lupa . soey aku nie kan JAHAT . bie, thx smlm teman aku sampai pukul 12 . teman aku nanges . teman aku mengarut . yeah bie aku FAKE jadi kuad . hahah
but who cares yeah ? haruk kepala otak kaw sengal ! bie, jom mati same2 ? laki jahat kan bie ? *damy jgn jadi bodo
weyh sengal ? kenapa LELAKI jahat eyh ? kata syg lepas uh blah cm tuh jee ? tuhh ke syg weyh ? bukan eyh ? da tuhh ? watafak kan ?
penat derr , aku penat nanges . aku syg kaw tapi perangai kaw cm =..= . senang cite , aku senang ditinggalkan cm tuhh je kan ?
sebab aku nie TERLALU BAIK dengan LELAKI . fuck off . lepas nie aku jadi JAHAT dengan LELAKI . get off from me . sebab aku benci . semalam perut buad hal . saket dtg lagi sebab aku makan MEE GORENG . cili yang sikit tuhh pon aku saket . ntah laa. mati bek jee. asyik saket je kann ? menyusahkan org jee. aku off fon . kaka aku pg buka sebab na dgr lagu . ade 3 miskol 6 msj . bawu jee pagi tadi aku buka . kan ? buka sebab na tgk . tanye psl HANG la . pasl result laa. n si sengal uh msj . kata mia ! tuhh la
aku perlukan kaw smlm . tapi kaw busy tape derr. aku kan budak kecik ? yang tade perasaan . 

MOOD : HEARTLESS + SICK !


"Sometimes I wish I were a little kid again, skinned knees are easier to fix than broken hearts."

тнαиκƨ ғσя яɛα∂ιиɢ , ∂σит cαρʏ и ραƨтɛ. ℓσʌɛ мσмσ