Followers

Road, Street. Ouh, STOP! Do not move! you're crossing the line NUR SYAZANANIE DAMEA got Colonies. LINK please leave your blog URL. Because, your blog will be colonized by NUR SYAZANANIE DAMEA. Thank you.

Monday, December 6, 2010

semalam

P/S: CITE AGAK PANJANG . BAEK TAYA BACE :)

semalam
nga sibuk berfesbuk bersama si ttettt
tibe2 
mimie panggil aku

mimie:baby ! jom papa ajak kuar
aku: hah ? kuar ? pergi mane malam2 niyh ?
mimie: ajak pergi port dicson
aku:kau pakai baju tuhh jee?
n then mama menyampuk
mama: salin suar jeee , lgpon duk dalam kete jee
aku : hah? *konfius sekejap
mimie: na bawa bantal busuk jugak laa

aku nga sibuk cari suar treak suit.
aku malas btul laa. kaka da siap mandi
aku cepat charge fon aku
sbb batery tahap na mampus
lama ta charge
kang na msj ngn tetttt
susa pulak kangg

dalam perjalanan pergi sane
singgah shell minyak
aku turun sebab lapar ta mkn lagi
aku amek 
CHOKI-CHOKI sebungkus + roti coklat + air yougurt stawberyy
sedang makan + minum2 
mama n papa membebel na beli kete tukson
ape benda dahh kete uhh
ta berminat aku =='
kakak2 aku sibuk ckp psl kete ape yg diowg na
aku na mini cooperr
tapi papa kata mahal sgt
kakak aku kata
kete aku kete kancil 
=='
bengong, diowg kete mahal2 
aku kete yg buruk da tuhh kecik lahh
pehhh ! tension btul kne usik
nga text ngn tettt
tibe2 batery wat hal
bangang toll
skjap je na abes 
mmg sengal tuhh kannn ?
skjap je daa sampai port dicson
pas uh papa patah balek , balik melaka
*baek taya pergi kan ? =='
baru aku perasan papa aku pkai kain peliat jee
sgt bagusss !hebadd sgt2 incik adenan
balek uma na dekat pkul 1 pagi
aku terus cari katil n then bummm ! masuk tido

THE END 

*saje aku cite . na bgthu aku penat smlm 
hahahahhaha
aku SENGAL
okey thx !
taya bgthu :)

тнαиκƨ ғσя яɛα∂ιиɢ , ∂σит cαρʏ и ραƨтɛ. ℓσʌɛ мσмσ