Followers

Road, Street. Ouh, STOP! Do not move! you're crossing the line NUR SYAZANANIE DAMEA got Colonies. LINK please leave your blog URL. Because, your blog will be colonized by NUR SYAZANANIE DAMEA. Thank you.

Wednesday, December 15, 2010

tag dari anak akuu






1) benda penting dalam hidup aku ialah :

ofcozz lahh bayang kesayangan aku iaitu HANFON SONY :)
my baby boo : bantal busyuk
my MONEY 
My HUNNY BUNNY
MY FAMILY :)






2)benda terakhir yang aku bli pakai duit sendiri :

top up aku laaa. heheh
da lama ta beli pape . 
asyik gune duet papa n mama je

3) tempat perkahwinan dan tema. :

nak kat pantai . tema pink putih . wahhh
best !

4) adakah aku sedang bercinta??

woot woott
secret babeh !

5) berapa lama aku akan mencinta pasangan aku?

seumur hidup :)

6)Novel/ buku / majalah yg baru aku beli?

dalama ta beli majalah laa.
sebab asyik ngadap netbook aku

7)anatara mak dan ayah yang mana 1 lagi mesra?

OFCOZZ LAA PAPA !
ANAK KESAYANGAN PAPA NIEE

8)orang yang betul2 nak jumpa dalam hidup aku?

my SOUL PARTNER :)
JUSTIN BIEBER BOLEY TA ?

9)adakah aku basuh baju sendiri?

tiap2 hari aku basuh baju aku lahh .


10) dimanakah tempat yang betul2 aku nak pergi?

mekah:)


11) pilih salah satu pelok / cium?

Aku lagi suka hugss .
peluk lagi boley damaikan aku daripada cium menyium niyyhh =='

12)beritahu 3 benda tentang org yang tag aku?

bestie , kawan love-love aku , hebadd !

13) 8 lgu yang aku suka & sllu dengar

1)  blow me a kiss
2) disaat aku mencintaimu
3) cry by rihannah
4) pujaan hati 
5) song for a fool
6) twingkle away
7) mad - neyo
8) air planes :)

14) 5 blogger yang dipertanggunjawabkan untuk jawab tag ini:



тнαиκƨ ғσя яɛα∂ιиɢ , ∂σит cαρʏ и ραƨтɛ. ℓσʌɛ мσмσ