Followers

Road, Street. Ouh, STOP! Do not move! you're crossing the line NUR SYAZANANIE DAMEA got Colonies. LINK please leave your blog URL. Because, your blog will be colonized by NUR SYAZANANIE DAMEA. Thank you.

Friday, December 31, 2010

tagg form suryy



1) benda yang aku lakukan setiap hari
 
makan minum mandi ONLINEEE msj

2) kalau aku tak buat benda yang dekat atas ni setiap hari
HIDUP AKU AKAN MENJADI BUHSAN

3)benda yang sering terjadi kepada aku setiap bulan
kene amek result pekse =='

4) aku tak boleh hidup tanpa
netbook , henfon , kredit n wifi 

5) Aku jenis yang 
suka sangat snap gambar . manja ngn ehem2 . suka tgk buda cantik2 n ensem2 :)

6) 4 pendapat tentang orang yang tag aku benda ala ni
dye sgt comey . ahhah kembang ta ?

7) Apa yang ada dalam henfon aku 
gambar , no hp kwn2 weet weet . 

8) aku suka bf aku sebab
single mingle itu hebadd

9)harapan aku untuk tahun akan datang
na pakai tudung fulltime :)
mau jadi insan yg bergunaa

10) tag kepada 5 blogger yang lain ~
1: ica :)
2: yanieemira
3:jiha :)
4:shanty :)
5:alyah

тнαиκƨ ғσя яɛα∂ιиɢ , ∂σит cαρʏ и ραƨтɛ. ℓσʌɛ мσмσ