Followers

Road, Street. Ouh, STOP! Do not move! you're crossing the line NUR SYAZANANIE DAMEA got Colonies. LINK please leave your blog URL. Because, your blog will be colonized by NUR SYAZANANIE DAMEA. Thank you.

Tuesday, February 15, 2011

i want like him




"The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else."



please kalau da janji tolong tunaikan




i want my hubby like my papa
papa lelaki yg paling bertanggungjwb
aku ta pena jumpa lelaki sekarang nie mcm papa
yeahhh , papa ta pena bagi mama bawa kete
alasan papa kalau nak pergi mane2 nanti papa bawa
so, mama aku selalu sakat papa nak naik bas
n sure dye akan cakap
'esok patah kaki naik bas baru tahu'
kira kitowg da hafal laa dengan ayat papa tuhh
papa ta penah bagi mama pergi mane2
dye la suka mama duk uma dari merayap2
papa menangis untuk anak2 n keluarga dye
i mean , aku pernah tgk papa nanges
sebab arwah eya meninggal
n pasal arwah wafiq meninggal n sebut pasal eya . :')
papa mawa bersebab n dye suka manjakan anak dye
paling ska minx mcm2 AKU lahhh . 
hahahha , mp4 lahh , hp lahhh , kamera lah
mmg dye akan belikan but kene wait la kan
papa nie agak penakot 
tapi setiap kali kitowg adik beradik gelakkan dye
mesti ayat nie dye cakap
'sapa yang besarkan kan kau kalau bukan papa,
'if papa takot korang ta besar mcm nie lahh'
HAHAHAHA . mcm2 ragam papa saya
butt dye sgt syg kat mama saya
sampai akan mawa bila mama cakap exboipren mama
sure laa mama kene tumbuk ngn papa
tapi kalau papa cakap boleh gak an 
aku paling suka bila papa n mama jalan
mesti dye pegang tangan
haiyaa sweet laahhh . nanti saya nak mcm tuh jugak
kalau kawen tetap pegang tangan walaupon anak da besar

papa, ILOVEYOU .


тнαиκƨ ғσя яɛα∂ιиɢ , ∂σит cαρʏ и ραƨтɛ. ℓσʌɛ мσмσ