Followers

Road, Street. Ouh, STOP! Do not move! you're crossing the line NUR SYAZANANIE DAMEA got Colonies. LINK please leave your blog URL. Because, your blog will be colonized by NUR SYAZANANIE DAMEA. Thank you.

Tuesday, February 8, 2011

SEKOLAH LALALALALALALALA


bila da sekolah aku mula busy
ta dapat na bersayang sayang lagi daa
busy buad hw , busy buad not
haihh , bila na abes ?

damy, jgn mengurut nanti pahala kurang
kan best kalau sekolah boleh bawa laptop ?
kan best kalau buad keje sekolah guna laptop ?
hamek kauu ! mmg aku type laju laa .sekejapan da siap
yeahhh , that in my minds.ape kau kesah aku fikir ?
buad keje diam diam suda .malas aku na mawa
kau sape lak kann dalam life aku
cisss , aku da lari dari topik





masalah datang bila aku ta panggil dye
time aku nga free nape ta dtg
boleh aku menari nari dgn problems aku
tape , setiap masalah ade penyelesaianya
ape tau tahu kan ? senyap senyap . 
nanti aku cium mulut kau yg bising uhh




p/s: aku da mula sukakan kebencian . :)

тнαиκƨ ғσя яɛα∂ιиɢ , ∂σит cαρʏ и ραƨтɛ. ℓσʌɛ мσмσ