Followers

Road, Street. Ouh, STOP! Do not move! you're crossing the line NUR SYAZANANIE DAMEA got Colonies. LINK please leave your blog URL. Because, your blog will be colonized by NUR SYAZANANIE DAMEA. Thank you.

Sunday, December 26, 2010

HANG OUT































the best day EVER. were enjoy together-gether <3
hahahah, kuar tanpa dirancang , kuar ngn hana hazlan n khalilah choko
mula2 kuar2 jee pergi tgk ticket wayang
tgk cite HANTU KAK LIMAH BALEK UMAH
lepas uh jalan2 ari MCD , sebab lapar tahap gaban
aku beli BIG MAC, hana beliCONTER FOUNDER *ape tahhh, khalilah beli ayam goreng
aku ditugaskan untuk order n byr makan
pas uh jalan2 kat atas padang , budak2 atas uh pandang laen maen mcm , mcm kitowg nie alean lakk =='
aku buad bodoh jeww, sebab aku sowg pakai dress
diowg sume pakai jeans, WATAFAK kann ? hahaha
pas uh pg jalan kat mp
last2 beli token na karaoke, wahhh
kami hebadd, nyanyyi 6 lagu !
lepas gian nyanyyi jalan ats padang
tgk2 jumpe AZIELA biee uh
budak fesbukk mau tgur
tapi ade owg suh snap gambar 
cisss
aku berborak ngn hana time nga lari masuk pawagam uh
ckp psl 'abg dyee'
aku cite, dye dgr jee. 
but AKU RINDU KAW LAAHHH !
pas uh , ade owg usha minx no fonn
aku buad bodo jeww
hebadd ta ?
pas uh tgk cite HANTU MAK LIMAH UH
best gler + menakotkan jeww
hahahahha
tapi lawakk !
time nga tgk cite uh 
aku ajak rai pg toilet sebab na melepaskan hajat
sejuk giler n asyik minum air
tahu2 jela kann .
kuar2 jeww kene usha ngn owg yang jage wayang uh
ensem2 babe . tergoda2 aku . 
sebab saya suka tgk laki ensem2 . hehe
pas uh pg masuk wayang balek
wayang da abes
kuar pg turun bawah
cari TOP UP !
wahhh , hebad hebad .
tgk2 uncle lan ngn aunty zita da tunggu
jalan2 la pg balek cari kereta
pas uh diowg ajak pg makan
warghhh, hebaddd .
suka suka .
sebab aku lapar .
perut tong , memang laa.
hahahahah
last2 makan kat nasi ayam singapura
:)


the ends


*aku suka hang ngn diowg !
awww


тнαиκƨ ғσя яɛα∂ιиɢ , ∂σит cαρʏ и ραƨтɛ. ℓσʌɛ мσмσ