Followers

Road, Street. Ouh, STOP! Do not move! you're crossing the line NUR SYAZANANIE DAMEA got Colonies. LINK please leave your blog URL. Because, your blog will be colonized by NUR SYAZANANIE DAMEA. Thank you.

Sunday, December 26, 2010


love to see this video 
there freaking cool couple 
watch this like i want my couple be like 
that freaking awesome gurl
baby boo + baby moo sume
jom menjadi merekaa
warghhh . suka suka . 








arinie mula2 mama + papa plan maw beli barang skola
but tibe2 tukar plan maw mandi laut
aku street mcj bie aku
kata maw ikot taa
dye still tido =='
bersiap mau pergi
eqa n raqib my baby moo ikot


*my only heartbeat


pas uh tgk2 izzah ade text aku
cakap na join skali
but tatau lagi pasal mak dye na pg or tak
but dye ta dapat pg
tnye papa boley bawa izzah gak
mama kata len kali
soeyy bie <3
bila laa kita dapat pg jalan2 same2 kann ?
rindu kaw la mokk
pas uh cari remis 
jalan2 mandi laut ngn raqib 
awww
mmg seronok glerr
aku baring atas pasir
mcm badak air lak aku baring
hahahahha
pas uh makan ikan bakar
woarghhhh , suka meyh makan2 kat sanee.
happening gler
pas uh papa ajak balek
cm f je kan ?
watasukameyh
kene balek awal 
padahal bawu pukul 5
baek taya pg kan ?


balek jee kemas uma
pas uh on9
tapi bie ta on9
rindu kaw ouhh
mane kaww ?
pkul 12 adam kata na kol
tapi owg laen yg kol
kaw tahu sape ?
budak sengal aku =='
heehehhe
dye sedey esok na balek uitm
pas uh dye na nyanyi khas untuk aku
warghhh ! hebad meyhh
dye nyanyi muss maen gitar


*muss dgn gitar dye :P


aku suka sgt
wahhhh, dye nyanyi 3 lagu 
first, saat terakhir st12
second, suara ku berharap
n last , cinta antara kita
sumpah sedap n aku suka sgt
cair doee dgr diowg nyanyi penuh perasaan
awwww, awak tahu je saya suka kan awak ?
*apesal awak saya niee , gedik japp
suka sgt kaw nyanyi weyh
yela kann , kaw kan hebadd
aku doakan kaw okey kat uitm uh
nanti cuti jumpe kehh weyh ?
na tgk muka sengal kaw uh
wink :P



тнαиκƨ ғσя яɛα∂ιиɢ , ∂σит cαρʏ и ραƨтɛ. ℓσʌɛ мσмσ